سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

۲۴ خرداد هیچ کس در خانه ننشیند!!

امام جمعه موقت تهران با تاکید به حضورمردم در انتخابات خطاب به مردم گفت  در روز 24 خرداد هیچ کس در خانه ننشیند و هیچ کس نگوید من رای سفید می دهم چرا که رای سفید به معنی عدم بلوغ سیاسی است !

A6FEF22F-3725-481B-88C0-ADB2F68B67D5_w640_r1_s

کیهان نوبن : احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم حماسه حضور که شامگاه شنبه در حسینه خمینی همدان برگزار شد با بیان اینکه در تاریخ ملت ما حوادث سرنوشت سازی اتفاق افتاده است، گفت: از این حوادث به عنوان حوادث کلیدی یاد می شود و در تاریخ انقلاب از این حوادث بسیار وجود دارد.

وی در خطابه ی خود مدعی شد که همه دنیا منتظرند ببینند در ایران چه می شود و می بینیم که آنها به هر فعل و انفعالی در ایران حساس هستند، مناظره ای شکل می گیرد می بینیم که از جهت کمیت کار، تحلیل های آنها بسیار بیشتر از تحلیل های داخلی است لذا تجربه نشان داده است که در این گردنه های سخت، چیزی که به داد نظام رسیده بصیرت مردم است ، بصیرت مردم در این 34 سال حرف نخست را زده است و اگر بخواهیم مثال بیاوریم مثال های فراوانی وجود دارد.

وی نمونه ای از بصیرت مردم ایران را در اتفاقات فتنه سال 88 دانست و عنوان کرد وگفت : مساله فتنه 88 یک کودتای مخملی بود و به تمام معنا ولایت را هدف قرار داده بود و مساله انتخابات نبود. این فتنه که از ماهها قبل برنامه ریزی شده بود به راحتی قابل جمع کردن نبود و نه سپاه، نه ارتش و نه نیروی انتظامی نمی توانستند آن را جمع کنند و فقط حضورویاری مردم بود که باعث شد فتنه جمع شود!

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و بصیرت مردم ادعا کرد که قلب ما روشن است و هیچ نگرانی در زمینه انتخابات نداریم!

 

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'