سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

بشار اسد : سوریه تسلیم نخواهدشد

بشار اسد رییس جمهوری سوریه، مدعی شد که سوریه با وجود فشارها و توطئه‌ها، از اصول خود دست بر نخواهد داشت.

436x328_6432_227425

 کیهان نوین : بشار اسد، روز گذشته در دیدار با یک هیأت اردنی، درباره تحولات کشورش گفت: «سوریه، همچنان قلب تپنده جهان عرب باقی خواهد ماند و ما با وجود همه فشارها از اصول و آرمان خود کوتاه نخواهیم آمد».

به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی در جایی دیگر اضافه می کند که این توطئه‌ها متنوع است و تنها سوریه را هدف نگرفته بلکه همه اعراب را هدف قرار داده است.

این اظهارات بشار اسد در حالی است که احمد معاذ الخطیب، امروز گفت که هنوز پاسخ مشخصی از سوی دولت سوریه درباره پیشنهاد مذاکره دریافت نکرده است.

رهبر اپوزیسیون سوریه، چندی پیش اعلام کرده بود که حاضر است با مقام‌های سوری بر سر میز مذاکره بنشیند.

این در حالی است که نیروهای بشار اسد روز دوشنبه در دمشق با تانک به جنگ با شورشیان رفتند. همچنین در مرز ترکیه 9 نفر بر اثر انفجاراتومبیل کشته و ده ها نفر نیز زخمی شدند.

نظرها

  • چرا خامنه ای از سقوط حکومت جنایتکار بشار اسد می ترسد؟!
    مگر همین حکومت بشار اسد نبود که در دوران سرکوب تظاهراتهای مسالمت آمیز مردم علیه تقلب فاحش در انتخابات 88 واسطه انتقال نیروی های سرکوب گر و تروریست حزب الله به داخل ایران بود؟!مگر همین بشار اسد نبود که در هنگام رای آوردن تقلبی احمدی نژاد چهار دست و پا احمدی نژاد را بغل کرده بود؟!مگر پول و ثروت مردم و جوانان بیکار بی تفریح و ناامید نسبت به آینده شان از طریق سوریه برای حزب الله فرستاده نمی شود؟!حرف از حمایت حکومت سوریه از ایران در هنگام جنگ با عراق نزنید که در آن جنگ هم حکومت وقت سوریه همانند کشورهای دیگر تنها در فکر سود و منفعت خویش بوده است!چرا استدلالهائی می آورید که اصلا با واقعیت همخوانی ندارد؟!من به عنوان یک مخالف سرسخت حکومت جنایتکار خامنه ای حمایت قاطع خودم را از مخالفان واقعی(طرفدار حق و حقوق مردم سوریه) بشار اسد اعلام می کنم و اعتقاد دارم راه چاره ی کنار زدن بشار اسد جنایتکار تنها از طریق زور است….امیدوارم این اعلام حمایت و همبستگی من بدست مخالفان واقعی سوری برسد

  • جنایتکار بی دین حاضره مردم به کشتتن بده اما سر قدرت کثیفش بمونه

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'